Sunday, October 12, 2014

Materi Stand Up Comedy ( buatan sendiri )

Ok Guys.
Good afternoon


       kali ini. aku bakalan  postingin sesuatu yang beda, lagi mau cari cari hal hal baru,
layaknya bikin naskah Stand Up Comedy yang menurut ku susah tapi menantang.
Jadi gak ada salahnya kan kalau dicoba ??

btw . . . . .

      Langsung aja. ini Materi SUCI dari aku. So Pasti Original post donk. No COPAS kawan..!
tapi kalau ada yang mau copas dari blogger saya .it's okay . TAPI MOHON DISERTAI LINK HIDUP !  lhoo yaa. okay ? .ingat ! harus Jujur !!. God Bless You And Me
so. . . . it's my creation ! hohoho :D

*Materi Stand Up Comedy*

Tema : ‪#‎Bebas‬

Judul : ‪#‎Sakitnya_Tuh_Disini‬#




ngomongin masalah sakit. sakit itu muncul ibarat lagu galau.
pertamanya dirasa trus dihayati akhirnya jadi luka sampai yang tinggal cuma
bekasnya.. *eaa.

ngomong ngomong masalah lagu. gue kesel banget sama nama penyanyi lagunya "Sakitnya tuh disini", nama penyanyinya Cita Citata.
udh Cita Citata. kayak lirik lagu aja . Cita Cita didinding diam diam lewat..eh ada banci tiarap.. langsung sekarat !

truss ngomongin masalah sakit..
menurut gue sakit itu tak lepas dari yang namanya Cinta dan kegalauan
dari sudut pandang ini MENURUT GUE beberapa orang ngerasain sakit itu karena beberapa faktor :

+ yang pertama bisa karena ditolak cintanya

wajarr,, itu namanya Orang yang Tuhan siapkan lebih baik dari seseorang yang kau kejarr.. ,Aseekk
( dapat petuah dari tukang es campur depan yang lagi binggung dari 2 jam yang lalu nyariin mangkok motif bunga bunga favorit nya yg cuma satu jumlahnya, ckck kasian .. sayang lagi gk bisa bantu )
*srupp .enaknya minum es campur mangkok bunga" .....

oke.,

Lanjutt..

+ yang kedua diputusin pacarnya

tpi mereka2 yang biasa diputusin mantan itu bisa jadi menakutkan!!, apalagi klau gak sengaja ngeliat foto mantan mereka ma pacar barunya dipajang di facebook!,
pasti para mantan itu cepet cepet cari gambar kata motivasi yang judulnya "Move On" wess..
*pemikiranOrangYangDewasa ,

akhirnya mereka cari di google, setelah dicari lama.. ehh ujung" nya pict yang dipasang "Buanglah pacarmu pada tempatnya !" *drop! *PenyumpahanTakBerujung

tapi seandainya para korban para mantan itu membuat komunitas pasti keren jadinya.. ,,
nama komunitasnya.. Gerakan Pembasmian Mantan ! anti Mantan dan sejenisnya.. Pajakk ditanggung pemenang ... , wkwkwk

+ ketiga itu diselingkuhin

yang namanya diselingkuhin itu pasti sakit apalagi dari belakang dan kalau itu berangsur lama itu malah rasanya makin pahit .tapi untuk para korban selingkuh jangan marah.yang sabar dan tabah...
saran saya tinggal ambil pisau trus tusuk jantungnya dari belakang. jangan lupa boneka chaki taruk disamping truss bilang kepolisi "pak mantan saya mati karena chaki yang patah hati karena dia selingkuhin si chaki ma banci !!! .

nahh beres kan !, *Resiko dijamin* kecuali jika polisi nya adalah penulis skenario film horror nya the Ring dll .. wakakaakakakakakakak ati ati masuk indosiar yaa trus naik elang yang ujung ujungnya cuma mau beli obat, maklum pangkalan ojeknya kegusur ma pangkalan elang hahahaha

+ yang terakhir Jomblo

ada beberapa orang yang salah persepsi antara Single dan Jomblo.
mohon diperhatikan.. "kalau Jomblo itu Nasib tapi kalau single itu Prinsip". assekk . jadi kebanyakan para jomblo ini mengalami sakit pada malam minggu. entah itu bengek asma ayan dan seterusnya .hahah kidding
tapi para jomblo itu terkadang pintar menutupi rasa sakitnya. seperti mengajak teman terdekat, dengan alasan mencari cewek baru.., pergi bertiga ma temen sih gak papa lebih juga boleh, tappii kok berdua yaaa ?, ceillahhh yakin tuhh teman dekat. lah kok pas jalan tuh tangan malah peganggan. ceillahhh ternyata doyan juga ma yang sejenis, hahahahhahahaha

jika tak ingin terpuruk akhirnya bernasib sama layaknya para jomblo jomblo tadi maka saran saya cepat cepat ubahlah yang awalnya jomblo jadi single, Ciyee single kepaksaa, takut penganggan tangan tuh ma temen sejenisnya , Cuma mau ngucapin Longlast yaa Single nyaa hahaha.. :D *NGAKAK

Saya Sivers..
Sekian

dan terimakasih

:)))))))))))

Friday, April 19, 2013

Avril Lavigne ( Why ) Lyric and Free Download



Why, do you always do this to me?
Why, couldn't you just see through me?
How come, you act like this
Like you just don't care at all

Do you expect me to believe I was the only one to fall?

I could feel I could feel you near me, even though you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to feel this way

I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why

Hey, listen to what we're not saying

Let's play, a different game than what we're playing
Try, to look at me and really see my heart

Do you expect me to believe I'm gonna let us fall apart?

I could feel I could feel you near me, even when you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to feel this way

I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, you think we could last forever?
Tell me, why

So go and think about whatever you need to think about

Go ahead and dream about whatever you need to dream about
And come back to me when you know just how you feel, you feel
I could feel I could feel you near me, even though you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to hurt this way

I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me

It's not supposed to hurt this way

I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why



Free Download Avril Lavigne Song !  

Download

Avril Lavigne ( I’m With You ) Lyric and Free Download



I’m standing on the bridge
I’m waiting in the dark
I thought that you’d be here by now
There’s nothing but the rain
No footsteps on the ground
I’m listening but there’s no sound

Isn’t anyone tryin’ to find me?
Won’t somebody come take me home?

(Chorus)
It’s a damn cold night!
Trying to figure out this life
Won’t you take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I… I’m with you
I’m with you

(Mmm..)

I’m looking for a place
I’m searching for a face
Is anybody here I know?
‘Cause nothing’s going right
And everything’s a mess
And no one likes to be alone

Isn’t anyone tryin’ to find me?
Won’t somebody come take me home?

(CHORUS)

Oh!
Why is everything so confusing?
Maybe I’m just out of my mind
Yeah.. yeah.. yeah!..yeah.. yeah,
yeah.. yeah, yeah yeah,YEAH…
It’s a damn cold night
Trying to figure out this life
Won’t you take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I….!
I’m with YOU…
I’m with YOU…
Take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I!

I’m with you…
I’m with you…

Take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I

I’m with you
I’m with you
I’m with you

Free Download Avril Lavigne Song ! 

Download

Friday, December 21, 2012

Manusia Terpintar di Dunia dengan IQ 250-300

hay.. all......!,, udah lama nih Mrs.Siver ( Mrs.Siver ?,, nama samaran biar keren dikit gitu,, hehe.. ,n' nama Siver di ambil dari singkatan kata Music Lovers ) tidak meng'abdate Entri baru.. ,, biasa lah.. Sibuk.. ( ci'ah... Sibuk... ,, Sibuk makan iya,, wkwk.. :D ) ,, ok" Guys.. kali ini Mrs.Siver bkalan bagikan Informasi yg MUNGKIN Guys ga' tau selama ini.. ,, Informasi Kali Ini tentang Orang Terpintar di dunia yg mempunyai IQ yang melebihi kategori JENIUS ,, wah..wah..wah.. pasti Guys semuanya pada penasaran kan ?? ,, atau Mrs.Siver tebak pasti ada salah satu dari kalian yang jawab " enggak tu.. ,, ga' penasaran soalnya aku udah tau orangnya ,, siapa lagi kalau bukan Albert Einstein " ,, klau emang tanggapan kalian seperti kata-kata barusan maka jawaban kalian SALAH BESAR !,, HaYyOo...! Penasaran yahh..!?,, karena Mrs.Siver Baik baget, tidak sombong, n' sangat Dermawan dan Juga pintar.. ( Ciyus.. ? ) maka Mrs.Siver bakalan kasih tau siapa sih Orang Terpintar di dunia.. yang kabarnya IQnya melebihi kategori Jenius ??
dan inilah jawaban atas penasaran kalian


William James Sidis

ya.. Sidis lah orangnya dia adalah orang terPintar di dunia dengan IQ 250-300,, tetapi mungkin yang kalian bayangkan sidis adalah orang yang paling bahagia hidupnya dengan IQ nya yang sangat tinggi dan pasti banyak orang yang akan mendekatinya dengan IQ nya yang sangat tinggi itu ,, tapi sayangnya jika jawaban kalian adalah kata-kata tersebut maka jawaban kalian salah besar.. ,, pernahkah kalian berfikir sidis dengan IQ yang sebesar itu mengapa namanya tidak terlalu terkenal bahkan hampir tidak dikenal / tenggelam dalam seiring waktu di bandingkan dengan orang-orang jenius lain yang IQ nya lebih rendah tetapi malah lebih terkenal di banding dia ??? ,, Inilah jawabannya

 


William James Sidis secara fisik dia memang seperti orang pada umumnya,, tetapi jika secara kepintaran maka dia bisa di seut luar biasa dari orang pada umumnya ,, Sidi sedari kecil sebenarnya sudah menunjukkan kepintarannya sebagai anak yang ajaib dan luar biasa diantaranya pada usia sidi yang masih 8 bulan.. sidis sudah bisa makan sendiri dengan menggunakan sendok ( ckck... perasaan umur segitu mah Mrs.Siver bisanya cuma tidur, makan itupun di suapin, nanggis, ,, klau makan sendiri mah.. ,, pasti dikira habiis acak-acak makanan orang,, hehe.. ) ,, dan sidis pada usianya yang belum genap 2 tahun ia sudah menjadikan New York Times sebagai teman sarapan paginya ,, dan semenjak saat itu namanya menjadi langganan Headline surat kabar ! dan menulis beberapa buku sebelum usianya 8 tahun yang diantaranya tentang anatomy dan astronomy lalu pada usianya yang keSebelas tahun sidis telah di terima di Universitas Harvard sebagai murid termuda ,, dan harvard akhirnya menjadi terpesona dengan keJeniusannya ketika sidis memberikan ceramah tentang jasad Empat Dimensi di depan para professor Matematika ( wih..wih..wih.. ,, Ajib..! ) ,, dang lebih Hebat dan menakjubkannya lagi Sidis mengerti 200 jenis bahasa di dunia ! dan dia dapat menerjemahkan bahasa tersebut dengan mudah dan Cepat ! ,, dan waktu yang d butuhkan sidi untuk menguasai 200 jenis bahasa tersebut adalah hanya dengan waktu 1 Hari !!!!!    ,,,,,,,,,,,,,,,,            ( weh.. weh... weh... ,, Ajaib bener yaa nih anak ,, Amazing ! ) 

Tetapi siapa yang dapat menduga seiring berjalannya waktu akhirnya sidis meninggal pada usia yang terbilang cukup muda yaitu 46 tahun,, dimana semestinya seorang ilmuwan berada dalam masa Produktifnya lai hal dengan sidi yang meninggal dalam keadaan yang menganggur, terasing.. , dam Sangat miskin ,, ternyata kenyataanya Popularitas dan keahliannya pada bidang Matematika membuatnya amat tersiksa ,, dan memang beberapa tahun sebelum sidis meninggal sidis pernah berkata kepada per " ahwa dia membenci matematika yang selama ini telah membuatnya dikenal orang banyak

Dalam kehidupan sosialnya sidi hanya mempunya sedikit sekali teman bahkan dia sering diAsingkan oleh teman sekampusnya ,, sidis juga tidak pernah mempunnyai Istri bahkan pacar ,, dan gelar sarjananya tak pernah selesai / tuntas melainkan dia tinggalkan begitu saja ,, dia akhirnya membuat keputusan untuk tidak berhubungan / menjalin hubungan dengan keluarganya lagi dan sidis akhirnya mengembara dalam kerahasiaannya, mengasingkan diri, dan bekerja dengan gaji yang benar-benar seadanya saja ,, sidis menyadari bahwa hidupnya adalah hasil dari permulaan orang lain,, tepi apa mau dikata memang penyesalan selalu datangnya terlambat 

Menyedihkan memang kisah hidupnya mulai dari kesendirian yang mungkin tlah berlarut-larut dan merasa ingin lepas dari bayang-bayang sang ayah dan membuatnya membenci Matematika yang telah membuatnya di kenal banyak orang karena mungkin ingin hidup seperti orang yang normal dengan cara memulai hidup baru yang Mungkin menurutnya akan lebih indah, tenang, n' nyaman tanpa di kucilkan ataupun menjadi pusat perhatian banyak orang , wlaupun hidupnya dengan keadaan yang sangat kekurangan dengan gaji seadanya,, tetapi yang paling di sayangkan adalah kematiannya yang masih di umur yang masih cukup muda

Saturday, September 8, 2012

Avril Lavigne ( What The Hell ) Lyric & Free Download


You say that I'm messing with your head
(yeah, yeah, yeah, yeah)
All 'cause I was making out with your friend
(yeah, yeah, yeah, yeah)
Love hurts, whether it's right or wrong
(yeah, yeah, yeah, yeah)
I can't stop 'cause I'm having too much fun
(yeah, yeah, yeah, yeah)

You're on your knees,

beggin' please
'stay with me'
But honestly,
I just need to be a little crazy

All my life I've been good but now,

I'm thinking 'What the hell'
All I want is to mess around,
and I don't really care about
If you love me, if you hate me,
you can't save me, baby, baby
All my life I've been good but now,
whoa 'What the hell'

What,

What,
What,
What the hell

So what if I go out on a million dates

(yeah, yeah, yeah, yeah)
You never call or listen to me anyway
(yeah, yeah, yeah, yeah)


I'd rather rage than sit around and wait all day
(yeah, yeah, yeah, yeah)
Don't get me wrong,
I just need some time to play (yeah)

You're on your knees,

beggin' please
'stay with me'
But honestly,
I just need to be a little crazy

All my life I've been good but now,

I'm thinking 'What the hell'
All I want is to mess around,
and I don't really care about
If you love me, if you hate me,
you can't save me, baby, baby
All my life I've been good but now,
whoa 'What the hell'

La la la la la la la la, whoa, whoa

La la la la la la la la, whoa, whoa

You say that I'm messing with your head

Boy, I like messing in your bed
Yeah, I am messing with your head
When I'm messing with you in bed

All my life I've been good but now,

I'm thinking what the hell (what the hell)
All I want is to mess around and I don't really care about (I don't care about)
All my life I've been good but now, I'm thinking what the hell
All I want is to mess around and I don't really care about. (if you love me)
If you love me (no), if you hate me (no)
You can't save me, baby, baby (if you love me)
All my life I've been good but now, whoa, what the hell

La la, La la la la la la, La la, La la la la la la la



Free Download Avril Lavigne Song ! 



( after you Click Queen Music You Must Click Download  Word )

Queen Music 

Avril Lavigne ( I Always Get I Want ) Lyric & Free Download






Every now and then we all want something
Even if there's no way of gettin' it
If i stomp my feet could that make me
Be the way around it, could I get myself around it

Get me what I want

Everything I don't got
Get me what I want
Cause Im a big shot

Don't wanna always have to be so nice

Don't wanna hear you say well thats just life
I dry out when I open my mouth
I make my way around it, make my way around it

Get me what I want

Everything I don't got
Get me what I want
Cause Im a big shot

So give me what I want

I always get what I want
You don't want to see me when
I don't get what I want
Thats not what you want

I'm not about to take no for an answer

no
If I tell you I cant I'm still gonna go
I did it all by myself
I found my way around it

Get me what I want

Everything I don't got
Get me what I want
Cause Im a big shot
So give me what I want
I always get what I want
Don't want to see me when
I don't get what I want
Thats not what you want

It's not to lovely

It could start to get ugly
It really bugs me
If I don't get my way

Get me what I want

Everything I don't got
Get me what I want
Cause Im a big shot
So give me what I want
I always get what I want
Don't want to see me when
I don't get what I want
Thats not what you want 


Free Download Avril Lavigne Song !


( after you Click Queen Music You Must Click Download Word )

Queen Music

Avril Lavigne ( When You’re Gone ) Lyric & Free Download

I always needed time on my own
I never thought I’d need you there when I cry
And the days feel like years when I’m alone
And the bed where you lie
is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
When you’re gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

I’ve never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
And when you’re gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah.. Yeah..
All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe, I need to feel you here with me
Yeah

When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
When you’re gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
I miss you..



Free Download Avril Lavigne Song !  

Download

Avril Lavigne ( Wish You Were Here ) Lyric & Free Download



I can be tough
I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl

who gives a shit
behind this wall
You've just walked through it

And I remember, all those crazy things you said

You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,

What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

I love the way you are

It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss

All those crazy things you said

You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[Chorus:]

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

[Bridge:]

No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go)


No, I don't wanna let go

I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go let go let go let go)


Damn, Damn, Damn,

What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

Damn, Damn, Damn,

What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.


Free Download Avril Lavigne Song ! 



( after you Click Queen Music You Must Click Download Word )

Queen Music

Avril Lavigne ( Won't Let You Go ) Lyric & Free Download

When you’re fallen, you’re crashing
When your fire has turned to ashes
When you’re screaming, your heart is
bleeding 

When you’re feeling like there’s no
reason I won’t let you go
No, I won’t let you go Cause when you’re all alone
And it’s cold and there’s no one to hold
When you’re feeling lost
And there’s nowhere, there’s nowhere
to go 

When you’re feeling sad Don’t forget you can reach for my hand
When you’re feeling down
Just remember I won’t let you go, I won’t let you go
I won’t let you go, I won’t let you go When you’re torn down, when you’re
messed up
Don’t you give in, no don’t you give
up
When you’re drowning, and you’re
fading Always know that, I’m always waiting And I, I won’t let you go
No I won’t let you go Cause when you’re all alone
And it’s cold and there’s no one to hold
When you’re feeling lost
And there’s nowhere, there’s nowhere
to go 

When you’re feeling sad Don’t forget you can reach for my hand
When you’re feeling down
Just remember, remember, remember When I said forever
I know that I meant forever
And I won’t let you down
I can always be found 

And I’m always around When you’re all alone
It’s cold and there’s no one to hold
When you’re feeling lost 

And there’s nowhere, nowhere When you’re feeling sad
Don’t forget you can reach for my hand
When you’re feeling down
Just remember I won’t let you go, I won’t let you go
I won’t let you go, I won’t let you go


Free Download Avril Lavigne Song ! 



( after you Click Queen Music You Must Click Download Word )

Queen Music

Friday, September 7, 2012

Kedodoran Band ( Sahabat Sejati ) Lyric & Free Download

Tak perlu lagi kau sembunyi di sana
Dalam gelap dan sepi harimu
Aku di sini kan menggenggam tanganmu
Temani dan menerangi duniamu selaluirikLaguIndonesia.Net
Jangan pernah kau bersedih
Jangan pernah kau rasakan sepi
Dunia terasa kan pergi
Sahabat kan datangi

Hapus air matamu yang ada di pipi
Tersenyumlah dan sambut hari ini
Kita bersama kan teruslah bernyanyi
Tetaplah berdiri, satukan hati di sini

Jangan pernah kau bersedih
Jangan pernah kau rasakan sepi
Dunia terasa kan pergi
Sahabat kan datangi

Tunjukkanlah pada dunia
Sahabat sejati kan abadi selamanya

Jangan pernah kau bersedih
Jangan pernah kau rasakan sepi
Dunia terasa kan pergi
Sahabat kan datangi

Jangan pernah kau bersedih (jangan pernah bersedih)
Jangan pernah kau rasakan sepi
Meski semuanya telah pergi (meski semuanya telah pergi)
Sahabat kan datangi, sahabat yang sejati

Wednesday, September 5, 2012

Avril Lavigne ( Stay Strong ) Lyric and Free Download



Dont worry boy I'm doing fine at least right now
Why won't you tell me why you always got to play hard-to-get
You've always been the kinda boy I never liked
Until one day I looked into your eyes,
And saw the boy,I never loved until this day,
You tell me,

{chorus}

And I need you and you told me that
Some things won't last forever,
But we both know we need each,
So boy,I'm staying strong,
Now...you can tell me that thing that,
You said we weren't that ready for,
Come on,girl,were only in the fifth grade,
Just tell me please,just this time,
Cuz we're both staying strong

You keep a secret from me something only boys should know,

If you really loved me,you could tell me anything
So I still love you,if you're wondering,
Cuz that wouldn't be me,to say something like that,
Cuz thats not me,

Look boy,I'm staying strong,

So whats all of your worry about?
You're just too scared for me,
There's nothing.....about me..to get upset about,
Its so not you,so get out



Untuk MenDownload Lagu Ini klik Link ( Queen Music ) berikut lalu ketik DOWNLOAD sesuai nama Lagu di bagian kanan
Queen Music

Language TRANSLATION

English French Spain Italian Dutch Russian Japanese Korean Chinese Simplified

Amazing Video From Avril Lavigne

Loading...